16 september, 2016.

idag är de fredag, och de känns awesome. solen lyser över karlstad idag, såklart. solen skiner alltid i karlstad som man säger. idag kommer min ena syster hit, och imorgon kommer den andra. så de vankas systerhelg med tacos, bio och mys. ser jag väldigt mycket fram emot. kul att de vill hälsa på mig i mitt crib här i ktown.
i måndags lämnade jag in min mobil på macforum, skärmen var så spräckt. och jag klagar alltid på andra när deras skärmar är spräckta. så jag tog tag i det. men den var så spräckt att de inte ville laga den, så väntar nu på att jag ska få en ny mobil. den skulle kommit idag, men har ej hört något än... så kanske blir en mobilfri helg. jag har klarat mig rätt bra i veckan utan så några dagar till ska man väl klara. de ända jobbiga är ju att man inte får tag på någon och tvärtom. men så nice med en ny telefon, och den får jag ut på försäkringen. så nu måste jag vårda batteriet och inte ladda sönder det.
 
anyways, de är ju sjukt bra väder i sverige. igår kväll när jag jobbade så svettades jag så himla mycket. precis som man vore utomlands typ. riktigt gött, fast inte när man flänger runt på jobbet kanske..
 
idag inviger jag mina nya kostymsbyxor som jag köpte i början på sommaren. har lixom inte trivts i dom, men nu tycker jag dom sitter bra faktiskt.. vill ha ett par vita oxå. för de är så cleant.
 
puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0