12 September, 2016.

sjukt länge sen jag skrev här sist. det var närmare bestämt precis innan sommaren och flytten till göteborg. Numera bor jag återigen i Karlstad igen. Jag har haft en sjukt bra sommar. Skulle inte velat ha gjort de annarlundare. Jag bestämde mig nämligen för att spendera sommaren i göteborg med min bästavän agnes. Vi delade lägenhet och har verkligen försökt få ut de mesta av våran sommar. Vi har haft de sjukt bra i göteborg, tagit vara på varenda lediga sekund genom att bara upptäcka göteborg och allt de har att erbjuda. Så himla glad att jag tog den chansen att verkligen få se mig runt ordentlig i min favorit stad. Men jag kände att jag saknade karlstad och de vännerna jag har här, fast de var hur kul som helst att få spendera sommaren med agnes och jag kommer sakna henne sjukt mkt och även göteborg. Men de känns just nu som mitt liv är här i karlstad och jag känner mig hemma här. så 1 september så flyttade jag alltså in i en lägenhet här i Karlstad, i andra hand. och nu bor jag själv vilket var så länge sen jag gjorde. men jag trivs faktiskt bra! ända som saknas är isabell som numera bor i umeå.. vilket är så långt bort. Som de ser ut nu så är min plan att bo kvar här tills nästa höst då jag hoppas på att kunna börja plugga. Så de är min plan just nu. Men mina största mål just nu är att skaffa ett första hands kontrakt på lägenhet och ett nytt jobb. Sen är allt på plats. 
 
Jag är så glad över de här året. det har verkligen varit ett av de bästa och mest händelserika året i mitt liv. Jag har gjort och upptäkt så mycket de här året. jag har också vart så himla glad och lycklig och de känns som jag har hittat mig själv mer nu, och jag känner mig äntligen hemma i en stad. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0