Lördag, 10 Januari.

jag har inte så mycket att dela med mig av i min blogg just nu, då livet i princip står ganska still. men de jag hunnit med i veckan är jag träffat johanna som var hemma på en snabbvisit från kap verde. roligt och se henne igen, hon är sig lik! jag har varit på bio med min syster och sett micke och veronica, väldigt roligt och bra film, precis i min smak. sen har jag även hunnit träffat jullan en sväng. jag har haft catch up med elin som jag inte sett på evigheter, jag har även köpt kort på badhuset nu jävlar ska de simmas. så där jag har jag även varit, en gång med mamma och en gång med elin. simmat, bubblat och bastat. jättehärligt! jag har även träffat sofia och haft filmkväll. idag träffade jag sandra över en lunch för att höra hennes planer med livet. jag har inte fått jobba någonting, så nu saknar jag jobbet. MEN imorgon ska jag dit i 9 timmar iaf. pju! efter de ska jag träffa malin, och eventuellt våga göra en förändring med mitt hår. vi får se! nästa vecka har jag inga planer alls, mer än att jag ska försöka klura ut lite saker och sätta mig ner och söka jobb. blir spännande och se vad detta år kommer erbjuda mig. jag har inte ångrat att jag kom hem från malta iaf. dock kan jag sakna hur lätt allt var där nere och hur nära allting var. men jag är beredd på nya äventyr nu! nu ska jag sluta här och göra andra saker, puss och kram.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ditt hår var ju jätte fint idag ju... Vad ska damen hitta på nu för tokigheter?

2015-01-10 @ 21:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0