Nu är de vår i luften.

För att kunna vara glad och må bra, så måste man börja med att ändra de saker som gör att man mår dåligt. Som exempel min övervikt. Det är bannemig dags att jag ändrar den där siffran på vågen nu. Jag mår varken bra på in eller utsidan av de. Tänk att de är så jävla svårt. 

Men ett steg i taget. 



Finns massa mer saker jag behöver ändra på, både i mitt sätt och i vardagen. Men som sagt ett steg i taget, och de ena leder till de andra. 

Så imorgon, ska en förändring ta start. Jag kanske misslyckas eller så lyckas jag. Men försöker hellre, än att inte göra de.

Ha de gött, nu ska jag sova på saken, puss och kram. 


Livet är för kort för att va missnöjd, ledsen och arg. Så jag tänker sluta med det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0