Fredag, 31 oktober.

nu var det nästan en vecka sen jag skrev här sist.
i veckan har jag hunnit vart på ännu en arbetsintervju, denna gång känns de bättre än sist. inget callcenter som de två senste jobben jag haft. denna intervju var helt på engelska. och de var lite nervöst i början, men hon pratade väldigt bra engelska så jag fattade i princip allt hon sa. sen så var jag bra tvungen att göra lite svenska tester för att visa hur duktig jag är på att skriva och formulera mig i text på svenska. så nu är det bara att hoppas på de bästa och vänta på resultatet. 
 
annars har vi även hunnit ätit middag på en jättemysig resturang med våra helsingborgsbrudar, vi har fikat på ett jättemysigt utefik med en lite äldre tjej som vi bodde med i företags lägenheten, hon är as skön och man tänker inte på att hon faktiskt är 20 år äldre än oss. vi satt där en bra stund och pratade. sen har vi även vart och shoppat lite, ätit ute en hel del och mest chillat runt. Dagarna passerar så himla fort här nere. 
 
idag har vi sprungit runt hela dagen och fixat våra utklädnader inför kvällen. Det är ju halloween idag, så det måste ju firas. vi ska på halloween fest hos några svenska tjejer som bor i Gzira ikväll. Ska bli riktig kul! Lära känna lite nya människor, det är ju alltid lika kul! Jag älska hur socialt allting är här och att alla är så trevliga. Iaf jag ska vara utklädd till ängel. haha, jag ser as töntig ut i min gloria och mina vingar. men jag kom inte på vad jag skulle kunna vara annars. jag ville inte vara läskig! lovar att visa bilder imorgon! 
 
nu måste jag fixa de sista innan vi ska på förfesten innan festen. vi hörs, puss och kram.
 
varm choklad och morrotskaka, så himla gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0