Tisdag, 4 november.

 
Hej!
 
Jag har länge tänkt testa att fika på mint, ska tydligen vara ett av de populäraste fiken på Malta. Så idag gick jag, Agnes och Garet dit och tog en fika. Jättemysigt ställe. Jag och agnes delade på en dubble brownie, som vi fick vanilj glass till. supergott! och agnes köpte en iskaffe till, alltså den var också jättegod. och jag gillar ju knappt kaffe. Men skulle lätt kunna beställt en sånn. Det var jättemycket folk på fiket, vilket faktiskt var förståligt. Det var mer än godkänt! vi satt där tills de stängde. de stänger dock redan vid fyra, vilket är synd! Det blir det deffenitivt fler fikastunder på Mint.
 
 
 
 
Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0