Söndag, 23 november.

idag är det söndag igen, alltså den här veckan har gått i raketfart. dagarna bara svishar förbi. igår kväll drog jag till Pontus och isabell, vi drog och käkade på Amigos. jag åt beef fajitas, svin gott! dock en väldigt liten portion, blev såklart lite besviken, då jag var svinhunrig som vanligt. haha! sen drog vi hem till dom och korkade upp vinet. på något sätt lyckades isabell övertala mig att vi skulle gå ut.och ja det gjorde vi ju. vi började med att dra till plush och delade på en pitcher. men det är helt sjukt hur mycket sprit dom har i. inge snålade som i svenska barer. sen drog vi vidare och hälsade på folk vi kände på baccos. innan vi drog och dansade på native och havana club. det var en jättekul kväll. men redan vid halv fyra blev vi fyllehungriga och drog till subway. där vi satt i evigheter och pratade om allt möjligt verkligen. sen gled jag hem, råkade väcka hanna, så vi låg och pratade till klockan sex innan vi slocknade. vaknade halv ett idag, faktiskt med ett leende på läpparna. mår inte alls dåligt idag. woho. ska faktiskt äta frukost och sen gå ut en promenad (har blivit lite tjocker här borta). ikväll är det tydligen fest igen. ingen rast och ingen vila. men nu avslutar jag här. puss och kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0