Söndag, 16 November.

Oj, kom precis hem från gårdagens fest. Alltså vädret idag är verkligen underbart. Nästan så jag funderar på om jag ska lägga mig vid vattnet. Synd att jag inte har någon mobil dock, så jag kan lyssna på musik.

Annars igår så gick jag hem till mina nya vänner, två stycken från Norrland. Ett par, en tjej och en kille. Alltså det är helt sjukt hur lika vi är och vi lixom klickade som vänner på en gång. Vi har till och med haft helt samma jobb, jag och hon tjejen, isabell heter hon. Det är så jävla synd att de kommer från Luleå som ligger så långt upp i Sverige. För de ska också åka hem i december. Hon tjejen taggade mig nyss i ett inlägg på facebook där det stog på engelska dårå: Har du också en sånn där vän som det bara känns att det är din själsfrände fast på ett sånt där vännskapligt vis. Det är så sjukt hur man bara kan bli bra vän med någon så snabbt. Den här resan har verkligen lärt mig så himla mycket. och jag har verkligen träffat på människor här nere som har hjärtan av guld. Samtidigt som jag aldrig önskar att jag gjort denna resa, då den har förstört en del i mitt liv. så har den lärt mig så himla mycket om mig själv och om människor. Denna resa var bara en liten anhalt av den resa jag är på i mitt liv. och allt som händer i ens liv formar en till den man är. jag ska snart åka hem till Sverige igen. något som jag verkligen inte trodde jag skulle längta efter så mycket som jag gör nu. jag saknar mina vänner och min familj något fruktansvärt. och jag kan kunde inte längta mindre tills jag får sätta min fot på svensk mark igen. 

Annars då angeånde igår. Vi drog vidare till en kille som de kände där vi fortsatte festa. Sen drog vi till portomaso, det är en av Maltas högsta byggnader. På 22 våningen ligger det en klubb som heter 22:an eller ja, twentytwo på engelska då. Eftersom ena killens flickvän jobbade där så vare bara att glida in utan att betala eller nått. Alltså utsikten var helt gudomlig och man såg ut över halva Malta lixom. Alla borde besöka den klubben här på Malta, Den är superfin! Vi beställde in ett helrör. och bara dansade och hade jättekul. innan vi drog till pv för att kolla läget. eftersom den ena var fullare än den andra, så drog vi därifrån vid 5 någon gång. så inatt blev de inte mycket sömn. så de får jag väl ta igen idag.

 

nu ska jag väl göra någonting av denna dag. vet bara inte vad. puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0