Onsdag, 5 november.

inatt låg jag och funderade halva natten hur jag vill att detta äventyr ska fortsätta eller inte. och efter en hel del funderingar hit och dit. har jag nu äntligen kommit fram till hur jag vill göra. och det må vara ett bra val eller inte. men just nu känns det iallafall rätt men kanske inte så smidigt. but anyway. 
 
annars så är det onsdag idag. ska snart göra mig iordning lite. ska iväg och träffa en tjej som heter Pauline senare som jag har träffat några gånger på krogen innan bara. vi ska gå en sväng på stan, käka något och sen ville hon ut och gå en PW, och ja det kan jag väl behöva! haha. Hon verkar vara en skön tjej, så det ska bli kul! Det gäller ju att man är väldigt social och öppen här borta om man vill få nya vänner. 
 
vi hörs mer en annan dag. puss och kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0