Måndag, 3 november.

dagarna här rullar på så himla fort. redan måndag igen och ny vecka. hanna har börjat jobba idag, så det är spännande för henne. själv så väntar jag fortfarande på svar från besedo angående intervjuen jag var på där. det är så himla tråkigt att blogga när man inte har några bilder att lägga upp. det är faktiskt den största nackdelen med att inte ha mobil, att man inte tar några bilder. och att jag inte kan titta instagram, för de går så segt på datan, så hänger inte med i något som händer där hemma. men får snacka med alla över skype och facebook messenger. det funkar! men jag har fixat en mobil, en begagnad iphone 5, men den ligger i Sverige, så får inte den förns den 6 december när hannas päron kommer och hälsar på. så bara att hålla ut, har ändå klarat mig 2 veckor utan mobil nu. 
jag har inga direkta planer alls för veckan. vi får väl se vad som händer! är ju trotsallt bara måndag idag. ne, nu kanske jag ska äta någonting. jag har inte fått i mig någonting ännu för jag har inte kännt mig hungrig än. det är inte ofta jag är hungrig här nere, är något fel på mig. haha! har lite på min to-do-list att göra också. så bäst jag slutar här, puss och kram.
 
en bild från i fredags, min smikning var dock mer synlig och glittrig i verkligheten. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0