Lördag, 22 November.

idag är det lördag. och jag mår som en påse skit. alltså baksmällorna jag får här borta är utan desslike. asså jag blir verkligen superdålig. 
det blev alltså som sagt lite utgång igår. Drog till Isabell och Pontus vid halv nio snåret, för att börja förfesten, efter typ en timma knackade de på dörren och en lapp gled under dörren, HAHA. på lappen stog de med knackig engelska att vi var välkomna att komma och dricka lite öl hos några killar från litauen. De hade tydligen sett mig och isabell när vi gick in i lägenheten, men de fattde inte att pontus bodde där också. haha. efter en stund så kom de istället ner till oss med lite öl. två av killarna kunde inte ens prata engelska, så de bara satt och skrattade och jag skrattade åt att de skrattade fast de inte ens förstog något. efter 12 någon gång drog vi ner till Pv, dansade loss på native bar, hugo terass och havana club. innan vi drog till Bacco där man alltid träffar alla svenskar. har ju även lyckats blivit vän med alla vakter och när jag berättade för ena vakten att jag skulle åka hem snart så gav han mig sitt nr och sa: ring mig så ska jag ge dig en heldag i Malta! haha. lite kuul. vi hade iaf riktigt kul. fick höra hur gotländska lät igår också, fyfan vilken ful dialekt alltså. HAHA. trodde de var ett skämt! kvällen slutade i vanlig ordning på subway, jag har verkligen blivit en sucker för det stället. idag tycker dom vi ska gå ut igen. men jag pallar inte vara bakis en dag till alltså.. nu ska jag fortsätta kolla på portkod 1321, gamla avsnitt. och ligga under täcket. skön lördag. puss och kram. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0