Lördag, 1 november.

halloween igår. jättekul kväll. jag var ju som sagt utklädd till ängel. men kan ju säga att jag i princip var den enda som inte hade en läskig utklädnad. haha! så stack verkligen ut! jag glömde kameran igår så fick inte en enda bild på hur jag såg ut tyvärr.. Men jag fick en himla massa fina komplimanger igår angående min utklädnad. Det är ju alltid roligt. träffade en hel del roliga människor ute igår. så vi var nog inte hemma förens närmare halv fem inatt. då var jag verkligen galet trött och hade druckigt alldeles för många drinkar. så idag kom jag inte upp ur sängen förens halv två!! fick typ en shock när jag vaknade. haha! idag blire lugna bullar. ut och gå en promenad kanske, och sen bara glo på film. ha en fin lördag alla, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0