Fredag, 28 november.

nu har de gått några dagar sen sist och jag har hunnit med en del. i söndags testade jag och hanna lite söndgsutgång, de blev tredje dagen i rad för mig. så jag var lite halvseg. men de är vad man gör det till, så vi hade kul ändå. på måndagen sen mådde jag dock som ett arsle. låg i soffan och var spyfärdig hela dagen. sista gången jag körde tredagars alltså..
på tisdagen åkte jag och hanna till sliema och gick runt på stan, hon var på jakt efter en jacka och jag var bara sällskap. eftersom jag inte kan ha mer vikt i min resväska så kan jag inte köpa något. men det var mysigt att gå runt, då de har julpyntat överallt. på kvällen hände en liten olycka.. jag och hanna blev lite hungriga så vi drog och skulle köpa mat, men när vi gick hem igen började de regna och blev as halt. så när jag gick in i trapphuset så drog jag omkull och drog i huvudet i stenväggen. alltså de blev typ svart för ögonen, och de går inte att beskriva hur jävla ont de gjorde. huvudet bara pulserade. så jag är nästan säker på att de blev en hjärnskakning, då jag mådde illa, var yr och hade huvudvärk i två dagar. nu börjar de kännas bättre. är frtf ömt dock. jag har så tur jämt... 
på onsdagen så träffade jag upp janika, våran maltamamma, för en fika. haha, hon har alltid lika roliga grejer att berätta. satt på ett fik en stund och drack varm choklad. sen mötte jag upp Hanna för att dra vidare och käka med agnes och rebecca, vi drog till fresco, jättemysigt ställe på strandpromenaden. svingott vare! så där satt vi en bra stund och bara prata om allt mellan himmel och jord. 
igår torsdag, så mötte jag upp pontus och isabell i sliema. vi gick en vända på stan innan vi satte oss för att äta. blev en pizza för min del. och sen drack vi varsinn cocktail. helt plötsligt så säger dom att dom har en överaskning, och ger mig en liten presentpåse. jag blir helt chockad! dom bara: vi ville ge dig den här för att du ska åka hem snart. och när jag öppnar så ligger de en klocka i roséguld från river island. alltså den var as fin och precis min stil. alltså så jävla fina!! jag fick tårar i ögonen.. alltså de värmde verkligen i mitt hjärta, de hade verkligen inte behövt köpt någonting till mig. att man kan lära känna varann så bra på så kort tid. de här är två vänner jag verkligen vill ha kvar i mitt liv, suger att de bor i luleå i sverige. iaf, efter de så drog vi till hamnen satt i solnedgången och drack vin. jättemysigt! sen drog vi hem till dom, drack lite drinkar innan vi gav oss ut och gick till ett ställe och drack lite mer drinkar och rökte vattenpipa. jättehärlig kväll. 
 
idag är det fredag. och jag ska träffa pauline för lunch vid 13. sen ska jag träffa felicia efter de för en kaffe på mint, och efter de ska jag till isabell och pontus och äta middag och glo på film med dom.
 
så fullt upp. nu ska jag sluta här och äta lite frulle. puss och kram.
 
 
fresco, där vi åt i onsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0