Fredag, 21 november.

Det har varit så himla mycket i huvudet så har inte tagit mig tid att skriva något på ett tag. jag har bland annat bokat min biljett hem till Sverige. så är hemma på hemmaplan om några veckor. det ska bli så himla skönt. annars i veckan har jag mest hängt med vänner. i onsdags träffade jag upp Pauline för att sola, det var verkligen as fint väder. Så vi åt lite glass och sen fick vi för oss att boka en habour cruise. Så vi åkte ut på havet 1,5 timma i den strålande solen. köpte vin och satt där och bara njöt. alltså det är helt sjukt vilka fina båtar maltiserna har. man tror att maltiser är fattiga, men det är dom absolut inte. efter vi kom in i land, så drog vi till en texmex resturang och åt och drack varsinn drink. min var as stark, de snålar då inte med spriten i detta land! efter de drog vi hem till hennes en stund och hängde, innan jag gled vidare till isabell och pontus. drack vin och prata om allt mellan himmel och jord. innan jag och isabell bestämde oss för att dra till bargatan, och herregud vilken kväll det blev. vi hade så jävla roligt. Var lite överallt och ingenstans. gick på strippklubb också, alltså det var bara sjukt. tjejerna var helt sjuka på sin pålar. och en strippa taffsade på mig och isabell, så då drog vi. haha! ah, vi var ute till 05 innan vi inte orkade mer, hade dansat i princip hela natten. slocknade på dirr när jag kom hem. och i torsdags mådde jag så jäääävla dåligt. oh herregud. kunde typ inte resa mig från sängen. isabell och pontus försökte få mig att hänga med till havet, men jag pallade verkligen inte. haha. ja, herregud.
 
 
 
puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0