Fredag, 14 November.

äntligen fredag och helg! 
 
igår så mötte jag upp en svensk tjej som heter Felicia, hon jobbade också på telecific när jag var där. vi drog en fika på mint, jag fick äntligen dricka chailatte!! inte lika gott som i Sverige men helt klart gott. Efter det så drog vi hem till henne. jag ville se hur hon bodde. vi gick och köpte två flaskor vin och hamnade i dom konstigaste konversationerna om allt möjligt, haha. känns som vi känt varandra längre än bara några dagar. sen kom en kille som hette viktor ett tag och hängde med oss. sen när han drog så skulle vi gå till affären, men då glömmer felicia nyckeln i lägenheten så vi blir utelåsta, haha. men eftersom vi var lite halvfulla så garvade vi bara. va ute i en och en halv timma innan hennes pojkvän och roomie kom hem från jobbet. då drog vi till affären där vi även mötte upp ett par som hette isabell och pontus, som hade börjat på telecific efter mig. två jättegoa personer! vi köpte ingredienser till lasange, som vi tänkte laga alla sex. Men eftersom vi råkade använda en gammal lasange sås så blev de inte så gott som vi hoppats. men fyfan vad vi garvade hela kvällen. haha, superkul kväll och kul att träffa lite nya människor! En lyckad torsdag! idag får vi se om jag skulle träffa felicia en stund igen. och ikväll blire förfest och utgång. 
 
hadeeeeeeeeeeeeeeeeee. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0