Måndag, 15 december.

Nu var det otroligt länge sen jag uppdaterade här. det har varit så himla mycket så jag har inte ens haft min data på, på flera dagar. men idag är jag helt ledig från allt. och jag tänkte att jag faktiskt inte ska göra ett skit, förutom tvätta och städa lite. känns som en väldit skön måndag. jag är tillbaka på mitt gamla jobb också, och de gör mig så glad. För där trivs jag, och alla verkade bli så glada nu när jag kom hem. 
I malta mådde jag ju lite sissodär, och jag hade svåra sömnproblem. låg alltid och vred och vände på mig hela nätterna, fast jag var helt energilös så gick de inte att sova. men så fort jag kom hem så har jag sovit som en stock hela nätterna. ibland somnar jag direkt när jag lägger mig på kudden. trots att jag är så fylld av energi nu så har jag så lätt för att somna. känns som alla mina problem förtillfället har försvunnit. 
 
jag har så mycket jag vill göra i mitt liv. och efter varje resa jag gör så blir jag klokare och gladare. jag ser fram emot de nya året och alla äventyr jag vill göra. jag börjar bli äldre nu, så det är dags att börja leva ordentligt. 
 
jag har även turen att var ledig julhelgen och nyår. rena rama lyxen. är så glad för det. ♡
 
 
 
jag är så glad att jag vågade flytta till malta, gå utanför trygghetszonen. våga chansa. Det blev ett riktigt äventyr och på vägen träffade jag så himla mycket människor. vissa som jag verkligen vill ha kvar i mitt liv nu när jag kommit hem igen. det är så himla nyttigt att göra sånna här resor. så ut och res och upptäck världen!
 
 
 
puss och kram. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0