Måndag, 1 december.

vilken lycka jag känner! i lördagsnatt landade jag i sverige igen efter två månader på malta. en resa jag är väldigt glad att jag gjorde, för jag har träffat väldigt fina människor där nere. två som jag speciellt kommer sakna nu när jag är hemma igen, är pontus och isabell. dom har verkligen vart så himla fina mot mig, och jag har haft så himla roligt med dom. det blir en resa till luleå så fort de landar i sverige igen, de kan jag säga. annars har jag lärt mig väldigt mycket av den här resan. speciellt om hur de är att bo utomlands, även fast de blev en kortare vistelse än tänkt. som jag skrivit innan har jag mått lite dåligt. och de var väl för att allting som jag trängt bort i sverige när jag jobbat och flängt runt konstant kom ifatt mig när jag helt plötsligt hade all tid i världen att tänka. nu när jag är hemma igen ska jag försöka att vara den glada sofie jag brukar vara och bara omge mig med människor som gör mig glad och ger mig positiv energi. för det är det jag behöver just nu. jag har ikväll överaskat agnes lite genom att komma hem 14 dagar för tidigt och knacka på hennes dörr. hennes min var obetalbar alltså, såg ut som hon sett ett spöke, men sen blev hon så himla glad. och jag blev så glad av att se henne. min underbara vän! hon har gett mig så mycket glädje idag och jag är så glad att jag lärt känna denna otroligt genom goa människan! jag känner mig så glad just nu. uppskattar allt jag har runt om mig, och tycker sverige är så fint och härligt i december. kura ner sig i soffan med en kopp varm chocklad. tack malta för de två månaderna. jag har deffenitivt blivit klokare av den här resan. och de är jag glad för! nu är jag en bit på vägen. 
 
nu tänkte jag släcka lampan och sova. har MASSA jag måste fixa imorgon, tusen samtal att ringa. pju. bara att hugga in och få allt gjort. puss och kram. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

♡ ♡ ♡ ♡

2014-12-06 @ 14:23:16
URL: http://tellingstories.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0