Lördag, 27 december.

och där var julhelgen över för denna gången. jag hade en jättemysig jul med min familj och mormor som kom förbi ett tag och åt och umgicks. det åt julbord, kollades på kalle anka och öppnades klappar. i år blev jag väldigt bortskämd, tack för allt min fina familj, speciellt min mamma som lägger ner så mycket tid, pengar och engergi på julen. fick tre dagars ledighet också, och de var senast i malta som jag var ledig mer än en dag i sträck. så de var välbehövt. såklart så jobbar jag mer än jag egentligen orkar just nu. men det är ju livet som timvikarie. man tackar ja till allt för man vet inte hur mycket man får jobba. så jag sliter ut mig på en gång när jag kommit hem. det pratas lite om resor också. får väl se om jag kommer iväg i februari/mars. nu är det snart nyår. och först kände jag bara för att bojkotta hela grejen. jag är inte alls festsugen. men så blev jag medbjuden till en stuga ute i skogen vid sjön, med badtunna och grejer. så det lät ju ganska mysigt. så ser ut som det blir där jag ska fira in nya året. hade ju inte planerat något alls annars för jag tänkte ju att jag skulle vart på Malta, men så blidde ju inte fallet. nedan ser ni vad jag fick i julklapp, utöver det så fick jag även 8500 kr i presentkort och pengar. tack tack tack! <3 <3 man blir överglad över alla klappar man får, men gladast blir man över värmen och gemenskapen man har över julen. och att familjen äntligen är samlad. <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0