Lördag, 20 December.

jag kan inte förstå hur fort tiden går, nu har jag redan vart hemma i tre veckor. denna vecka har jag haft fullt upp, jag har jobbat massor, sen har jag vart och julhandlat sista gången, så nu är jag klar med alla julklappar. jag har även hunnit träffat sofia, julia, malin och agnes. jag har vart på solariet och börjat bygga på min bränna, saknar ju att vara lite brun såklart. ikväll ska jag jobba en sväng och sen är jag ledig två dagar. min syster kommer hem imorgon, så det blir lite julgodisbak och mys då. solen lyser idag, och de ger mig ännu mer energi! snart äre själva julafton, så granen är färdigklädd och alla julklappar inslagna. nu håller jag tummarna för lite snö också. nu kom pappa hem med maten, så nu måste jag sticka. puss och kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0