söndag.

gud vad tiden rinner iväg. vart ledig tre dagar, och under dom tre dagarna har jag mest umgåtts med familjen och vännerna. det har ju vart påsk, så har vart i vingåker hos mor och far och ätit påskmiddag, umgåtts, vart en sväng till hjortkvarn och premiärätit glass, drukigt vin, skrattat och bara varit. i torsdags var de skärtorsdagen, så då var jag med några tjejer och drack vin. när de andra senare drog sig till krogen så gick jag till agnes istället och fortsatte dricka lite. det är så jävla bäst att bo så nära en vän så man bara kan gå över när man känner för det. och i lördagskväll så blev de förfest hos sofia, och sedan vidare till krogen. det var sjukt mycket folk, proppfullt på harrys. men kul hade jag, dansade dock inte så mycket. hängde mest runt och träffa folk. men idag har jag haft baksmällan från helvete. att jag ens klarade av att jobba var helt otroligt. MEN jag är inte den som skulle sjukanmäla mig. jag fick till och med komplimang idag för jag såg så pigg och glad ut. så inte märktes de på mig att insidan totalt höll på att falla ihop. jag mår fortfarande illa och längtar till att vakna upp imorgon och må bra. jag är avskräckt från alkohol. så tur att man inte ska dricka de förns på fredag. ursh. kan inte ens prata om de nu när jag mår som jag gör. varför gör man såhär mot sig själv..
 
annars i veckan då. jobb mån,ons och torsdag än så länge iaf. linköping fre-sön. sen ska jag försöka hinna träffa lite vänner i veckan också. njuta av vädret ska jag deffenitivt göra. åh så underbart!
 
nog om de, nu ska jag sova snart, blev inte så mkt sömn inatt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0