Vecka 24.

ojoj, jag vet inte var jag ska börja. har hamnat i soffan och här ligger jag helt utslagen efter veckans festligheter, vart en av de bästa veckorna på länge och sommaren har verkligen kickat igång på bästa sätt.
 
vi börjar i onsdag, när jag och ellen tog bilen till linköping för att fira att lovisa klarat sin sista tenta. blev häng på gräsmattan hela kvällen, de dracks allt möjlig och var en jävligt rolig men oklar kväll. vi hängde med hennes klass, och när man hänger med studenter (alltså de som går på universitet) så måste man smaka fulvin. hahaha, ursh vilken grej alltså. det blev en kväll som inte slutade förens halv sex på morgonen då vi vandrade hem när solen gått upp. dagen efter skrattade vi seriöst hela dagen, så jävla lyckad utgång. och min första kommentar på morgonen.. "Jag gav inte ut mitt nr till någon igår", hahaha, så jävla standard alltid. ingen kunde köra på hela dagen då vi alla drack alldeles för mkt dagen innan. så bakishäng delux blev dä.
 

 
på fredag sedan vare dags för den efterlängtade helgen, SUMMERBURST 2013. Första cidern knäpptes klockan tio på fredagmorgonen, sen vare bara att köra hela helgen! alltså det var seriöst den bästa och mest magiska helgen på länge. Det finns inget bättre än att stå bland tusentals människor en varm sommarkväll och bara flippa ur till housemusik. De bästa var utan tvekan David Guetta, Alesso Och Axwell. kan inte med ord förklara hur jävla bra de va! När vi lämnade arenan efter tolv på lördag natten hade jag ont i hela kroppen, armar, axlar, fötter, ben. Då kände man hur jävla mycket man öst! De var med ett leende på läpparna jag kunde somna på lördagnatten, men att lämna göteborg idag var inte med lycka. Fan va härlig stad! TACK GÖTEBORG OCH ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR!
 


 
 
nu har de vart full rulle och jag har inte vart hemma sen i onsdags, så imorgon ska jag försöka landa lite, för sen onsdag-söndag kommer jag i princip inte heller vara hemma.
 
JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG, OCH DENNA SOMMAREN KOMMER BLI SÅ JÄVLA BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0