uppskattar livet på en annan nivå.

de förvånar mig själv hur ledsen jag känt mig den senaste månaden, men just nu är allt de där som bortblåst. jag ville slänga något i väggen när jag fick reda på att jag inte skulle jobba så mkt i sommar. just jobb är något som tyngt mig under de år som har passerat sen studenten. men just nu har jag så mycket roligt framför mig och har ännu mer planer i huvudet. så känner att de känns rätt bra att va ledig, samtidigt som jag har fått chansen att kanske få ett jobb till. men jag måste sparka mig i arslet, de är en möjlighet och dä behöver jag. samtidigt som sommaren är en tid då jag verkligen vill vara ledig, och bara ta vara på alla möjligheter. skulle bara behöva få svar på hur hösten ser ut, för om jag får jobb i höst kan jag utan ångest vara ledig hela sommaren. har ju såklart några jobbtider så jag får ju frtf lön varje månad. Så klarar mig egentligen!
 
känner mig bara allmänt lycklig. just nu är jag så jävla glad att just jag, är jag. & att jag har de vänner jag har runt omkring mig. sommaren är den årstid som man verkligen känner sig levande. bara de där lilla som att sitta på bryggan vid sjön och bara titta ut över vattnet. de finns så små saker som gör så mkt i livet.
 
 
 
Det är de små sakerna som gör det.
lär mig uppskatta de där som jag förut inte såg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0