Juli.

Redan fredag, jävlar va tiden går fort. blev till att jobba i måndag,tisdag & onsdags, mina första dagar ensam. Och det gick verkligen hur bra som helst, och jag trivs! Alla tanter&gubbar är såååå rara, och man får massa komplimanger hela tiden. fick även mitt sommarschema för v.29-32. Vilket jag inte riktigt visste om, men ack så bra! så nu åker jag på minisemester, sen kommer jag hem och jobbar intensivt i 2 veckor, sen glider jag iväg till magaluf en vecka, sen landar jag i sverige igen och börjar jobba på en gång, och sen intensivt i två veckor. Sen får vi se vad som händer efter det! jag är iaf sjukt glad att jag lyckades i sista sekund få ett till jobb nu i sommar, då jag har varit en jävel på att slösa pengar senaste tiden, så behöver jag ju tjäna in lite. Roadtripen med jullan är så gott som planerad, blir ett besök i Göteborg, Halmstad/Tylösand & så avslutar vi i båstad där stockholmsveckan är i full rulle. Känner bara hur AWESOME de kommer bli! Den här sommaren går sjukt fort, men har även vart den bästa sommaren på länge, & de ser ut som de kommer fortsätta i samma mönster. årets sommarplåga är utan tvekan; Avcii - Wake me up, & när jag hör den kommer jag alltid tänka på sommaren 2013.
 
 
Nu ska jag packa ihop de sista & sen glider bilen mot västerås. Hörs! Pusssss.

Kommentarer
Postat av: raggnes

vart har du fått jobb? :D

2013-07-05 @ 21:22:50
URL: http://tellingstories.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0