mot nya mål.

så många saker man vill göra. så många önskningar man vill ska slå igenom.
 
imorgon ska jag försöka starta med något som man kallar för nytt liv. det är något man ofta försöker med, men aldrig riktigt lyckas med. men det känns som jag har mer viljestyrka nu. jag ska börja på lchf-dieten från och med nu och ungefär 1 månad är det väl tänkt och sen imorgon ska jag köra mitt första riktiga träningspass på länge. sen på tisdag när jag får lön ska jag gå direkt till gymmet och köpa mig ett gymkort. för nu ska jag bannemig gå ner lite i vikt till thailand. något som nästan är ännu viktigare än viktnedgång är att jag vill börja må bra igen, känna mig pigg, fräsch och sluta ha huvudvärk. so let do this shit. nu tar vi vägen mot bättre mående och några centimeter mindre runt midjan! tjockisen som tog studenten vill jag aldrig mer se!
 
ska bannemig lyckas, denna gång. puss mina vänner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0