Måndag, 7 januari.

4 jobb sökta nu ikväll, pju, nu kan jag gå och lägga mig med gott samvete sen! ett jobb håller jag några extra tummar för. ville nästan samma sak förra året, men tog aldrig tag i det och sökte då, men nu jävlar. liten push var det ända jag behövde. skulle vara så jävla skönt att åka till thailand och veta att jobb väntade mig när jag kom hem. då skulle jag slippa ha ångest för att åka hem till sverige igen.
 
hann inte posta detta inlägg förens de trillade in ett mejl i inkorgen med positiva besked. kanske kommer de här året bli något helt annat än jag trott? väntar och se.
 
nu ska jag fortsätta nöta HIMYM, min favorit serie just nu! puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0