Magaluf 2013

nu har jag vart hemma i sverige i fem dagar, och jag längtar tillbaka till magaluf varje dag. alltså jag kan säga att det vart en av de roligaste veckorna jag vart med om, jag har skrattat så sjukt mycket, träffat sjukt roliga människor, vart vaken hela nätterna, nattbadat, druckigt sjukt goda drinkar, legat på stranden hela dagarna, hängt med grabbarna på grabbarna grus varje kväll, besökt de sjuuuukaste vattenlandet någonsin. trodde ärligt talat jag skulle dö, skulle typ behövt tagit några shottar innan. för jag skakade som ett litet asplöv efter de där jävla rutshikanorna. ni anar inte hur mycket de stupade, och jag & malin visade våran första dag i magaluf att mjukstart inte var våran grej, så såklart åkte vi den läskigaste de första vi gjorde. Aldrig skrattat så mycket & tårarna rann fan samtidigt. Man tror de där ska vara för barn, men de är ju vi vuxna som är räddast.. HAHAHA! ah, hela veckan rakt igenom var bara helt sjuk. Det ända jag skulle vilja ändra är att de skulle ha förbjud att ta dit britter, vilka vidriga jävlar. alla ser likadanna ut, lika fula frisyrer, ingen stil & helt jävla urflippade (plus att man inte hör vad de säger). man kan ju tro att de aldrig sett vatten eller brudar förut. typ calm down! haha. men eftersom vi bara hängde på skadinaviska klubbar så slapp vi dem på kvällarna iaf, men de var britiska inkastare öööööverallt. man fick lära sig att bara gå förbi & ignorera "freeee shoooots".
 
ja, jag har sjukt mycket minnen av våran resa. men känner mest att de som händer i magaluf stannar i magaluf, så därför slutar jag här, ÅK TILL MAGALUF! pusss och kram! (tog typ inga bilder, för mobilen låg mest på hotellet och sov)
 
 
 
 
 
 
 
CIAO, POR FAVOR.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0