vart är jag?

alltså de här funkar inte längre, jag har kommit in i någon jävla svacka sen jag kom hem från thailand. för det första så har jag vaknat med hvudvärk varenda dag och jag vet inte alls varför. men de gör att man inte vaknar på rätt sida iaf. sen finner jag ingen inspiration till något. och just nu jobbar jag en hel del, och eftersom jag inte är van med det plus att jag måste spendera massa tid på att pendla så blir min kropp och hela jag väldigt trött och seg. och då blire att jag inte orkar göra något de dagar då jag väl är ledig för att jag bara helst vill ligga i sängen. men nu får de fan va nog alltså, jag måste hitta något som gör mig glad igen. jag vill känna att livet är sådär bra som de faktiskt kan va, och nu säger jag inte att hela livet är tråkigt, nej för jag har väldigt kul när jag väl är med mina vänner. men jag behöver hitta min inre glöd. uppskatta saker, orka mer, vilja mer, vara mig själv, den glada sofie som jag ibland glömmer.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0