Söndag.

tydligen bloggar jag för lite, och ja det gör jag jag. men den finns två anledningar, för de första så jobbar jag mest nuförtiden och för det andra så händer de inget nytt alls i mitt liv förtillfället. lever ett för neutralt liv förtillfället. och hoppas innerligt på skillnad snart, men gör man inget får man inget. det är väl så de säger. allt handlar om inställning som jag skrev på twitter häromdagen. och den måste bannemig ändras nu alltså, men går ju mot varmare och ljusare tider nu, och de gör sitt vill jag lova. Det är väl som Sandra säger, att jag vågar för lite och håller mig kvar i tryggheten. I HÖST SKA JAG VÅGA MER! imorgon äre ny vecka och måndag. i veckan blire fyra dagars jobb, valborgsfirande och häng med vänner. skriver här igen när jag känner att de känns vettigt. puss.
 
söndags slapp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0