updating

bara för johannat vill att jag uppdaterar här, så uppdaterar jag mindre än någonsin. men jag lovar att jag ska bli bättre, när jag hittar insperiation att skriva här.

i helgen som var blev de dubbel utgång. i fredags var vi på puls, de var rätt lite folk ute, antar att de var för att de var VM på tv. suck, typsikt att folk sitter inne och glor på sport istället för att gå ut och skaka lite på höfterna. de bjöds iallafall på en hel del garv då jag alltid tycker de är lika roligt att prata engelska med folk på fyllan. jag och malin stannade kvar tills de stängde, medans de andra drog tidigare. så vi satt och prata med några snubbar som var engelska, bara för skojs skull. men malin var lite blyg, så jag fick sköta snacket, som var lite svengelska med lite bokstäver fel här och där! hahaha, fatta hur dålig man blir på engelska när man slutade med de i skolan. drog några fina fraser, och försökte lära de hur man dansade med svenska tjejer, dock lärde jag istället ut hur man inte ska dansa för att de skulle gå lite illa för dom, haha! malin fick ragg iaf, fast dock någon svensk kille. men jag slet med´na hem och lagade köttbullar och mackisar innan vi kröp i säng för att ladda inför lördagskvällen. då blev de trappan där de var karateklubben, aldrig varit där förut. men de var en helt ok kväll, föredrar dock puls faktiskt. musiken var ingen höjdare och inte lokalen heller. låter universitets studenterna festa där istället. (de är ju deras ställe).
nu de senaste två dagarna har jag hängt med vänner, tvättat, städat hela lägenheten, haft slutprov i stylist både teoretiskt och praktiskt, gått promenader, vart på stan, blivit ännu mer stammis på bolaget (kommer snart behöva sluta visa leg där också snart. visar ju aldrig leg på puls längre då jag nog är stammis där nu). i helgen är planerna utgång, och innan dess så blire häng med vänner, gå i skolan och ha sista praktikdagen på fredag (awesome!!) fast nästan så man blir lite ledsen fick så himla bra respons från min handledare förra fredag, de är så himla glada att jag varit där och tycker jag är sjukt duktig.

skrev ju i mitt tidigare inlägg att jag tagit ledigt från jobbet, har lite ångest över att jag får så dålig lön i juni, så var inne där idag och sa att de fick ringa in mig om de skulle krisa. nu tkr de säkert jag är velig, haha.


oj, va långt inlägg. men nu har jag skrivit av mig för en vecka! PUSSS.









(maha, tyker den passar så bra in på mig, visst johanna? ;).. )





38 dagar kvar till studenten, och 3 uppgifter kvar.
Det går ju ihop sig ganska bra!
(så länge gurra min samhälls lärare ger mig någon mer uppgift -.- )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0