Måndag, 28 maj.

nu sitter jag här och skriver med mina nya naglar. de är johanna som fixat dem, så duktig så! men jag är sjukt ovan, har aldrig haft såhär långa naglar i hela mitt liv, så de kommer ta lite tid att vänja sig. men ville ha fina naglar till studenten och hon ville göra slutprovet så båda är nöjda. lägger in en bild under.
vad har hänt sen i fredags då? jo, i lördags jobbade jag ju, och de var faktiskt sjukt skönt att jobba lite. tiden bara flög i väg, sen va det bara hem och slänga sig i duschen och invänta malin, vi hävde i oss varsinn vinare innan vi drog till puls (hade typ ingen tid på oss). väl nere på puls hade vi as kul, var sjukt mycket folk ute vilket de nästan alltid är på lördagar. något jag inte förstår är att alla alltid frågar vart jag kommer ifrån? de är verkligen ingen som tror jag är härifrån, haha. antingenär jag stockholmare eller från norrland. de är bara att vänja sig ;) haha. sen när de stängde skulle vi gå hemåt, vilket tog oss två timmar, då vi träffade massa roligt folk på vägen. vissa är ju för sköna! haha. slutade med att vi satt ute och åt kebabrulle med några killar innan vi bestämde oss för att gå hem oc lägga oss, då hade solen redan gått upp. var sån sjukt bra känsla, sommaren är påväg! på söndagen tog jag tag och storstädade hela lägenheten, jag blir aldrig bakis längre. antingen börjar man bli van? tror de fkt. ett tag mådde jag skitdåligt dagen efter men de var bara för jag (förlåt mamma) snusade några kvällar bara för skojskull. De är hannas fel, haha. skyller allt på henne.. men sen jag insåg att de var därför jag mådde dåligt dagen efter har jag inte rört en snusburk. nog om det. jag börjar inse hur dyrt de är att ta studenten, jösses. så mycket pengar jag gjort av med nu kommer bli de dubbla under studentveckan.. men hey, man lever bara EN GÅNG. ta vara på de!
-
-
nu inväntar jag hanna och malin, vi ska ha lite tacosmys. puss och kram.
-
-
Mina nya naglar. (ovant!!)
jag och min fina vän mallan.
Jennifer, jag och mallan, lite onyktert på puls..?
STUDENT. ville ha lite känsla!
och ja katrineholm/vingåker, i norrköping har vi mössan frammefrån
så jag får tänka bort att de ger otur.
kommer få ha den såhär hela student veckan.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHAHAHAH, vem var det som sa att jag var galen som tog på sig mössan rättvänd innan studenten förra året?!?

2012-06-01 @ 12:03:58
Postat av: Sandra Johansson

Fan vad snygg du är Sofie, jag är ledsen att jag inte kan vara med och fira Er.. och såklart, är jag så jääävla avis!!!



2012-06-02 @ 02:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0