19 maj.

lördag idag. dagarna bara svishar iväg. satt på altanen igår med lovisa hela kvällen, drack cider och bara pratade ikapp. Man inser verkligen hur lite man ses när man har så mycket man inte berättat för varann. Det var en jätte trevlig och mysig kväll. Vid ett ungefär på natten åkte hon hem, och då valde jag att gå och lägga mig.
idag fick jag för en gångs skull lite sovmorgon, vilket var otroligt uppskattat. idag ska jag bara umgås med min familj på dagen, äta någon god middag med rabarberpaj till efterätt. Sen åker jag vidare till hem till norrköping och möter upp lite vänner för lite förfest i lägenheten och utgång som jag skrev igår. jag är super taggad!





pusss.



(snart är jag klar med alla skoluppgifter, spyr verkligen på samhäll just nu.)
<Glädjeskutt när jag är klar med skiten>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0