Torsdag, 24 maj.

åh, världens härligaste vecka. sommarvärmen slog till i måndags. bara poff så blev de hur skönt och varmt som helst, nu äre äntligen shortsvärme! och jag kunde inte vara gladare. detta har vi verkligen längtat efter.
i måndags åkte jag, hanna,malin,johanna och jakob ut till lindö, vi hade med oss en engångsgrill så vi satt på bryggan och grillade och bara njöt av solen. hur härligt som helst. I tisdags passade jag på att sitta ute i solen, dock har jag ju varken balkong eller egen trädgård, så satt på utegården och lyckades fixa en snygg shortsbränna istället. på kvällen blev de en långpromenad med malin, värdet ger en verkligen en ny energi!
i onsdags så åt jag frukost ute i solen, sen bar det av till smultronstället med 7 st tjejer från klassen. de blev en riktigt chokladbomb till glass, men hur gott som helst! sen följde vi traditionen och gick upp till toppen av berget, jävlar vad vi kände oss som biggest looser, as anfådda hela bunten! sen bar det av hem till norrpan igen, då tog jag och johanna en promenad till ö&b och jag köpte en grill. sen grillades det på kvällen, svingott! blev några glas vin, och sen blev de utgång på Hugo. Jag har nästan i princip vart ledig från skolan hela veckan, de ända jag gjort är att haft lite stylist och förberett inför modevisningen. annars har jag bara njutigt av vädret och mina vänners sällskap.
kom nyss hem från en 9 km powerwalk/springing, så jag är helt mör i kroppen. nu ska jag slappna av resten av kvällen. imorgon ska jag tacka av praktiken och fika med min handledare och chefen. sen får vi se om de blir utgång eller inte på kvällen. sen på lördag äre jobb, och jag har faktiskt vart ledig från jobbet i hela tre veckor, vilket är rekord sen jag började på hemköp, så jag saknar att jobba lite. så de känns faktiskt bra att jobba!
puss och kram.
sådär, nu fåre räcka med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0