29 maj, för jag har bara festen kvar!

pju.. jag är så jävla lättad. jag har nu skrivit och skickat in alla skolarbeten för en lång framtid, var egentligen redan klar förförra veckan, men hade årsredovisningen och loggboken i UF kvar. men nu är även det klart! så nu kan jag äntligen säga; FÖR JAG HAR BARA FESTEN KVAR!
jag vet hur seg jag kan vara, men i år lovade jag mig själv att inte sitta dagarna innan betygen sätts och råplugga som jag brukar, och för en gångs skulle har jag faktiskt hållt det. jag har typ inte ens vart stressad nu i maj. nu är jag bara spänd på mina betyg, De jag vet än så länge är att jag har tre VG. men sen har jag ju 3 kurser till som jag inte har en anning om. men nog om det, denna vecka har jag en riktig lektion kvar, sen är jag ledig nästa vecka och veckan efter de är det bara massa roliga klass-grejer i skolan. wehuu, EN riktig lektion kvar! känns som min blogg bara handlar om hur mycket jag längtar och hur lite tid de är kvar. men de är min blogg, här skriver jag om vad jag vill och vill, och vad som gör mig glad och just nu är det studenten och mina fina klassisar utan tvekan!!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0