20 maj, söndag.

Ursh jag blir så arg på dagens samhälle. De begås brott hela tiden, folk våldtar, rånar, knivhugger folk, men vart är polisen? Utanför puls och tar fast folk som "dricker på allmän plats" och "skräpar ner på allmän plats". Vad händer? Varför ska jag behöva böta 800 kr för att jag drack en cider utanför puls när folk inte ens behöver avsitta sitt fängelse straff? Jag förstår inte riktigt? Jag blir så arg när jag ser hur dagens samhälle funkar. När fel saker prioriteras gång på gång.

Nog om det, jag hade en jävligt bra kväll igår. Vi var ett tjejgäng som förfestade i min lägenhet innan vi drog vidare till puls och skaka rumpa! De var mycket folk ute igår, så de var en toppen kväll! Somnade sittandes i soffan och vaknade upp här nyss! De är tydligen onödigt att gå och lägga sig i sin säng och sova ;) men jag mår bra idag inte bakis eller ngt! Får se vad som händer idag, hänga med Hanna och Malin och gå en lång promenad tror jag står på schemat!

Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0