18 maj, fredag.

det är helt sjukt, slog mig nyss att jag inte bor kvar i min lägenhet om 42 dagar! vilket också innebär att jag flyttar hem då.. det känns helt sjukt. det har lixom varit ett av mina hem i två och ett halvt år. Det är även min första lägenhet. och som alla vet är ju alltid den första lägenheten speciell. Den 15 juni kommer verkligen bli en förändring i mitt liv. jag har känt mig beredd så länge nu, men nu undrar jag om jag verkligen är det?  sjukt. det är bara 27 dagar kvar nu. jag kommer ihåg förra året när jag stod och kolla på mina vänners student och tänkte nästa år är de min tur. och nu är jag snart där. jag är en kämpe som klarat det här extra året i skolan. det har varit otroligt tungt flera gånger, men jag har ändå klarat det utan ett endast IG.

aja, nog om det. igår var jag i boda borg med sju tjejer från min klass. vi delade oss i två lag och tävla om mest stämplar, såklart vann mitt lag med 7 stämplar mot de andras 5. haha, de var så sjukt svårt. de hade jätte många nya banor och tagit bort massa gamla, och alla ledtrådar utanför dörren vad man ska tänka på är också borta. så nu vare svårt vill jag lova! haha. men de är så sjukt kul, man blir som ett barn igen, slänger sig överallt. Blåmärken, svullet öga, träningsvärk och ömma knän är vad jag kom hem med igår, haha! men värt vare. blir sugen på att åka dit igen och försöka ta fler stämplar!
idag ska jag träffa lovisa, jag är sugen på några kalla cider och kanske lite utgång. men får se vad min kära vän är sugen på. ska bli kul att umgås lite, nu när jag har tagit mig tid för att vara lite i vingåker. Men åker hem imorgon, och då blir såklart utgång med lite klassisar på puls i vanlig ordning.

Nu håller jag tummarna för att nästa vecka ska bjuda på lite mer sol och värme än denna vecka (Y) 18 dagar kvar till studentveckan drar igång!!

puss och kram.


Vi + mallan och elin var vinnarteamet på bodaborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0