10 maj, torsdag.

Godkväll!
idag har varit en riktigt slapp dag, förutom att jag faktiskt pallrade mig iväg till skolan idag, så har jag inte kunnat rört mig så mycket mer. har fått världens skoskav av mina ballerina skor, så jag kan inte ha skor på mig nu. tjohej. suger, de gör piss ont. jag lyckas alltid få skavsår när jag byter till sommarskor -.-
annars har jag varit allmänt onyttig, käkat pizza och haft soffhäng med fina vänner och onyttigheter. kollat på två filmer, först kollade jag på hachiko, alltså jag grät som en litet barn. den var så sjukt jävla sorlig, johannat du skulle gråta floder!! (om du inte redan sett den), sen när de andra kom tittade på på the vow, en kärleksfilm som var sorlig. men jävligt frustrerande. slutet var inte så bra, men annars var den ok.
anledningen till att denna torsdag varit så slapp är för att vi körde på en utgång igår. Först var vi hemma hos Frida för lite förfest och alkohol intag. haha, för en gångs skull var jag den nyktraste och agerade därför filmare under kvällen och har en hel del roliga videos på mina fulla klassisar! hahaha. sen blev de utgång på hugo. där jag försökte ragga på dörrvakten åt hanna genom att ge hennes nr på en lapp, men jag failade och gav de till fel snubbe. HAHA! filmade på krogen också, men de uppskattades inte av alla, haha. vi dansade de till fötterna värkte (på riktigt), så vid två valde jag att ta mina fötter och gå hem. vaknade femtio åtta gånger på morgoen och mådde piss illa. jag har gått och blivit genom förkyld. cry me a river! nu ska jag laga matlåda till img,yej sista praktikdagen!!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0