v. 26

nu är jag inne på sista veckan i min älskade lägenhet innan vi lämnar över den till calle. känns rätt sjukt att vi inte kommer bo här längre, 2,5 år har vi bott i denna fina lägenhet. vi städade ur den i tisdags, så det ända som finns kvar är en madrass som jag kan sova på. ekar gör det här inne! jag jobbar denna vecka, därför jag spenderar nätterna i min tomma lägenhet. fullt upp denna vecka, som sagt i tisdags städade vi ut lägenheten, tog hela dagen, sen i onsdags jobbade jag hela morgonen, sen kom lovisa och hämtade upp mig så drog vi till söderköping och åt glass och strosade runt i de små söta butikerna som ligger där, kom hem med en jeansjacka, catching! sen drog vi till hageby och tittade läget, sen släppte lovisa av mig i lägenheten, sen drog jag till frida på förfest innan vi drog ut på onsdagsklubben på hugo, hade sjuuuukt kul och alla var nog lika fulla alltså! haha, åh kommer sakna våra onsdagsutgångar! imorgon, lördag och söndag blire jobb. pjuuuu. sen äre ledighet i hela TVÅ veckor! hur jävla skönt är inte det? än så länge är västerås och båstad inplanerat. men jag gillar att vara spontan, så vem vet vad som händer mer? nu ska jag kolla lite oth, innan jag drar ut på en promenad, behövligt.
 
 
 
PUSSS!
 
YOU ARE AWESOME.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0