studentveckan dag 2.

åh, vill bara skriva hur arg jag är. jag ska aldrig mer äta på manesa. slutade med att alla vi som åt där, hade världens magvärk. jag fick verkligens världens magsmärta, jag kunde knappt röra mig för det värkte så mycket, kroppen blev skakig och jag vart helt svag. första delen av förfesten var as kul, sen så spenderade jag resten ute eller på toaletten. alltså de var värre än mensvärk, jag grät pågrund av smärtan, de går inte att beskriva, försökte hålla tillbaka. men ville bara sjunka ihop på golvet och gråta. kände mig så svag. jag valde att gå hem istället för att gå ut på krogen. smart val av mig, men jag är så arg för det är studentvecka och jag vill vara ute och fira med min klass, inte ligga i sängen och tycka synd om mig själv. MANESA ÄR NORRKÖPINGS STÖRSTA SKIT STÄLLE. jag vet inte om jag är matförgiftad. men finns ingen annan förklaring för denna magsmärta, vill ringa mamma och be om råd, man känner sig som 14 år igen. men mamma sover och jag vill inte väcka henne och göra henne nervös, för nu börjar kroppen återställa sig så de är ju ingen fara, men vill veta om det kan vara något annat. jag är inte den som dissar fest, men ibland får man ta sitt eget mående först. nu ska jag försöka sova, godnatt bloggen.



pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0