Midsommar 2012.

i onsdag bestämde vi lite spontant, fan vi drar till öland på midsommar! sagt och gjort så packade vi bilen på fredag morgon och drog iväg till öland, det blev jag och min syster frida och hennes två kompisar. fem timmar senare var vi äntligen framme, knäppte första ciderna runt två och då drog midsommar firandet igång. eftersom vi var så sent ute hann vi inte fixa camping plats, vilket innebar två problem, ingenstans att sova och inte tillgång till att komma in på campingarna. men det var inga problem för oss, bara ta fram sin smidiga sida och klättra över stängslet, och sen att pressa in sig fyra pers i en ford. vårat uppdrag var att fixa annan sovplats, och det gjorde vi, men vi valde ändå att sova i bilen, säkrast så. haha! ja, kvällen i sig vart helt galen! jag hade såååå sjukt kul. träffade hur många härliga och roliga människor som helst. jag hade verkligen den bästa midsommaren på länge. Jag skrattade i princip konstant hela kvällen, så jävla sjukt härliga och roliga människor det finns. Som när man ska visa ett stripp-moves, tar sats och springer, tar tag i lyktstolpen, tappar greppet och flyger ut i sanden och gör ryggplask, FAN att jag inte fick de på flm, jag garvade så jag nästan ramlade! ja, det hände så mycket stört och kuuul under midsommarkvällen. frida undrade hur vi hann med allting under bara en kväll. jag fattar inte varför jag inte åkt till öland på midsommar tidigare, det levererade som fan! rena festival campingen. jag vet inte vad jag ska skriva mer, finns så mycket kul att berätta men de är inte lika roligt när man inte är med och upplever det. en sak är säker, öland, vi ses nästa år igen! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0