älskade morfar.

i fredags vid två tiden fick jag ett väldigt tungt och smärtfullt besked. att min morfar somnat in och lämnat oss, älskade morfar. han har mått dåligt ett tag, så vi visste ju att det här var nära. men jag tror aldrig att man kan förbereda sig för att förlora någon man älskar. beskedet var som ett slag i magen, att jag var 40 mil hemifrån gjorde inte saken bättre. det gör så ont. jag älskar dig morfar, och jag vill inte tro att det här har hänt. att du inte längre kommer vara här på jorden med oss. men du kommer alltid vara en del av oss, och du finns kvar inom oss föralltid. min lilla morfar. som min mormor skriver i dödsannonsen, "någonstans kommer vi alltid att vara tillsammans". vi älskar dig, och vi kommer sakna dig morfar, Lennart Bredell. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0