hejhopp

Gud vilken bra helg jag haft! har hunnit umgås med massa fina människor. nu sitter jag med färg i håret, och det är inte blont.. spännande va? det är jätte härligt väder ute och jag har fått sportlov, kärlek till det. jag ska dra och jobba sen, 16-22:30. sen är jag ledig ända fram till lördag. jag kommer njuta av varenda dag. ska hem till mina hemtrakter och då tänker jag träffa sofia och julia. så de får ta sig tid till mig! en liten utgång på harrys hade jag tänkt hinna med, vill passa på att träffa massa katrineholmare när jag väl är hemma. vilket kommer bli mer sällan nu mera. nu ska jag tvätta ur färgen och se resultatet. PUSS!
update: håret blev åt helvete, men för en gång skulle känner jag bara; vafan gör det, de är bara lite hår! life goes on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0