LITE.NYTT

Tre av de fina sakerna jag fick hem från ullared. och jag är supernöjd!
fick ju såklart hem mer saker, blev 1000 kr fattigare. men detta var de jag orkade fota.
Spetslinne från BIKBOK.
De var lite av de jag köpt iallafall. tänkte pigga upp bloggen lite!
och visa mina vänner lite.
imorgon blire jobb 8-14, sen hem powernapa och duscha,
sen drar jag till sanne i linköping, där det blir att testa linköpings uteliv.
om jag är taggad? behöver inte ens svara.
vill ni veta mer vad jag ska göra i helgen?
jobb 16-22:30 på lördag, sen hem och hälla i mig en vinare och hänga med ut till puls.
får hoppa 20 årsfirandet i söderköping, skit tråkigt!! men hinner verkligen inte dit :(
sen på söndagen ska jag färga håret, i en annan färg. spännande!
hoppas även lovisa kommer och hälsar på mig på söndag. lär blii en superhelg!
PUSS!
nu ska jag laga blodpudding till mig och cessan,
medans hon syr upp mina jeans! kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0