GODASTE

Den här goda skapelsen var min 20 års tårta. tror nog aldrig jag ätit så god tårta.
herrejösses vad jag käka tårta vill jag lova! var tuvngen att visa er.
MUMS.
-----------------------------------------
till en helt annan sak, var på möte på jobbet igår.
fick reda på att de ville att jag skulle jobba i sommar plus att de vill att jag ska jobba mer nu
under våren. Så nu blir det inte bara helger utan mer kvällar också.
ska får några fasta kvällar, sen kommer jag säkert börja jobba mer på helgerna än jag gör nu.
jag tackar inte nej, behöver ALLA pengar jag kan få nu, inför studenten
och till i sommar och höst/vinter när jag vill resa massor.
jag trivs på jobbet också, så det är bara positivt!
så nu ska de jobbas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0