<3

på måndag börjar den här krabaten sitt livs största äventyr. Hon ska för 13 månader lämna sverige. vilket innebär att de på söndag är sista gången jag ser henne in real life detta år. Tror nog inte jag fattat att en av mina bästa vänner faktiskt ska lämna sverige för USA i ett HELT år. Men när hon inte kommer hem om en månad, då kommer jag nog faktiskt förstå att jag inte kommer dela detta år med henne och att jag inte längre har 3 minuter till min bästa vän. Hon är min bästa vän och jag kommer sakna henne förskräckligt mycket. samtidigt som det här är det bästa som kan hända henne. Hon är värd det här! Jag kommer inte dela minnerna med henne på samma sätt, och kanske inte har tre minuter att gåt till henne. jag kanske har flera 1000 mil. men jag har bara en sekund till ett skype samtal.  vi kan dela allt vi varit med om utan att träffas. har jag sagt att jag älskar tekniken? iallafall, de jag vill säga med detta inlägg är att jag kommer sakna dig så sjukt mycket. men också att du kommer få det sjukt jävla bra, och du kommer aldrig ångra att du tog den här chansen, du kommer ha the time of you life. och när du kommer hem, kommer vi finnas kvar här! Om det är någon som klarar den här resan så är det du vännen! imorgon ska vi festa en sista gång tillsammans i sverige, sen börjar du ditt äventyr! känns konstigt att vi känt varann sen barnsben och har aldrig varit ifrån varann mer än en månad högst. Fällde en tår när jag skrev detta inlägg, men inte bara av sorg, utan av glädje. för din skull!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0