<3

gud vilken bra vecka jag haft! nu är jag äntligen 20 hela år. och jag kan inte vara mer nöjd med mitt firande. i onsdags då jag fyllde, kom halva klassen till mig, vi dansade på hugo och hade en svinbra förfest. sen firade lite släkt mig på fredag och på lördag smällde det! lokalfest ute i baggetorp. verkade som de flesta hade skitkul, och att alla var fulla! haha, jag hade hur kul som helst iallafall. men i söndags mådde jag som en död råtta. helvete! tog inga bilder som jag lovat mig själv, men sånt som händer! igår åkte jag och spontanköpte en iphone 4s, GLAD TJEJ. nu ska jag dra mig tillbaka till norrköping. i helgen blir jag nog kvar där. det vankas 20 års fest. och de vill man ju inte missa! tack alla fina vänner och familj för presenterna! <3


pussochkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0