19 februari.

(bilden kan ej visas)
-
nu sitter jag i lägenheten och slappar. blev ingen utgång eller söderköping idag. söderköping hann jag inte, och utgång var väl inget jag orkade. men hann ju umgås lite med de andra tills de gav sig ut. så inatt stapplar de väl in fulla och glada och väcker mig!
igår var jag som sagt i Linköping hos sanne. vi förfestade i hennes och samuels lägenhet. förfesten slutade med att alla stod och dansade och skrek med i låtarna tills de ringde på dörren.. Där står en mindre glad granne. så vi bestämde oss att de var dags att ge sig ner på krogen. Vi gick in på både platå och platens. De ligger mitt emot varandra, så vi kunde gå imellan. dansade hela kvällen. Vi hade skitkul! hela kvällen avslutades med att hanna sprang barfota efter en kille och sanne fick ett glas vatten över sig på mc donalds. SJUKT! förutom sanne och vatten. så garvar jag som fan åt gårdagen. haha! och bussen hem, fyfan vad jag garva! alltså jag kunde inte sluta. så jävla kul! idag var det fyra mindre glada tjeje som satt på tåget tillbaka till norrpan. men linköping, vi kommer tillbaka! var så säker. kom hem och sov någon timma, sen drog jag till jobbet och avverkade 6,5 timma. nu är jag trött som ett as. funderar på att sova. imorgon kommer bästa lovisa hit. om jag är glad?
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0