13 februari.

känslan som uppstår när man får 14/17 rätt på provet när man bara snabbläst lite dagen innan. skönt! imorgon är prov två. idag annars så har jag och cecilia städat hela lägenheten. sen kom patrik förbi hos oss, vi drog och hyrde film. och slappade i soffan hela kvällen. skön måndag! bara fyra dagar kvar till helg och lov. imorgon efter skolan blire förmodligen stan. Behöver nya leggings, jeans och behöver även besöka systemet. känns fortfarande så sjukt att jag faktiskt lagligt kan köpa sprit i sverige! nog om det. nu måste jag tvätta min penslar inför de prakitska provet imorgon. puss och kram.

Kommentarer
Postat av: johanna

woho nya jeans. Me liiike!

2012-02-15 @ 05:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0