12 februari.


kom nyss hem från jobbet..

jag har haft en riktigt fin och lugn helg, en vit helg också. jag stannade kvar i norrpan över helgen med malin. Vi har tittat på film, varit på stan, hängt, tittat melodifestival, skrattat och bara umgåtts. Sånna helger behövs ibland. för nästa helg blire allt annat än lungt. vet dock inte hur jag ska hinna allt. det blir linköping, söderköping och jobb. ser redan fram emot det. så hoppas veckan går fort. har två prov att göra, ett teoretiskt och ett praktiskt. vet inte hur jag ska klara det. men de får väl ordna sig. nu ska jag väl plugga. först äta. vill ha hemköps-sallad. men åt de till lunch, så får äta ngt annat nu. kan inte bara äta sånt. hade jag bott själv hade jag nog ätit de varanann dag. åh. beslutsångest, tror nästan jag går och köper en sallad.. haha! fyfan, de är ju så mumsigt. skulle städat idag, men jag har huvudvärk. så tänker lägga min hjärnkapacitet på plugget.. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0