life.

jag har fått någon slags höst-ångest, fast de känns som evigheter till hösten så får jag panik för att jag inte ska ha något att göra. för mig räcker de inte att jobba några strö-dagar i månaden och klara mig på några tusenlappar. jag måste verkligen ta tag i kragen och göra något med mitt liv i höst. jag var sjuk i måndags och tisdags, och då låg jag i soffan hela tiden i två dagar och fick PANIK. jag har verkligen haft fullt upp senaste tiden med allt möjligt. och nu kom jag till vingåker la mig i soffan och blev sjuk, ledig nio dagar från jobbet vilket jag inte vart på hela de här året. och nu har jag två "veckors lov", vilket borde vara skönt. men jag måste sysselsätta mig!! får panik för att bara sitta i soffan. jag måste söka tusentals jobb i höst, i alla olika städer.

annars då? jag var i västerås och hämtade syster med pappa i onsdags. shoppade även, fast hittade bara en stickad tröja (såklart) och ett läppstift. sen på kvällen drog jag in till stan och tittade på titanic i 3D med mallan. den var så jävla bra!! jag satt mest och log hela tiden och undrade vart min drömkille är? ärsh, vill ändå inte ha någon. men fint på film är kärlek iaf! sen efter chillade vi lite med becca och moa. idag har jag spenderat min dag med min syster som kommit hit över helgen. imorgon vankas vinmys med fina vänner. jag längtar satan till måndag, då ska jag festa all day, all night. ÖVERTAGG! aja. puss och kram.


och idag tänkte jag: varför ångra saker? LEV FÖR STUNDEN. de är precis vad jag ska börja göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0