SÖNDAG

vilken fin och bra helg jag har haft! jullan var ju som sagt på besök. i fredags, var det mysfredag. vi åt en god middag. dukade fram chips och godis och tittade på film. blandannat friends with benefits. och den var as bra! skrattade en massa. spenderade halva natten till att kolla på massa gamla bilder och skratta åt dåtiden. resten av den natten spenderade vi åt att lyssna på när grannarna spelade gitarr och sjöng falskt utanför fönstret. (vi gav igen dagen efter). lördagen spenderades på stan, gjorde av med 1300 kr tror jag? fick iallafall hem en hel del. skor, kläder, smink, nagellack, bh:ar bl.a. sen på kvällen drog vi till puls. vi hade verkligen as kul. jag sitter och fortfarande och skrattar åt gårdagen. det var verkligen mer killar än tjejer igår. vilket det inte brukar! vi skrattade hela vägen hem igår. när vi väl skulle somna runt fyra? eller vad hon var. så var det ett helvete. kunde typ inte sova någonting på hela natten. så två rätt sömnfria nätter, men en riktigt bra helg har vi haft!! nu känns det skit tråkigt att helgen är över. vi är sugna på utgång ikväll igen ju! det var ju så kul igår. ja, jösses. nästa lördag blir det puls igen. ser fram emot!










hittade denna på min systers facebook, och det stämmer så jävla bra.
You can never make the same mistake twice.. Because the second time you make it, it's not a mistake, it's a choice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0